poniedziałek, 25 listopada 2013

Zaczęłam.........






No i w końcu się odważyłam i zrobiłam to o czym myślałam już od dawna.                                                   Zaczynam prowadzenie bloga. Chciałabym podzielić się z Wami moimi zainteresowaniami i pokazać przedmioty które tworzę i tworzenie których  dają mi wiele radości .                                                     Serdecznie zapraszam.                                                                                                                              Na pierwszy ogień - papierowa wiklina





 
 Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego wieczoru Marzena
                                                                               

2 komentarze:

  1. Piękne prace z papierowej wikliny:)
    Też jakiś czas temu popełniłam kilka prac w tej dziedzinie, ale wciąż mi brak czasu na kręcenie rurek, więc dalszą naukę musiałam odłożyć na kiedyś tam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję to dopiero początki mam nadzieję się rozwinąć

      Usuń